2016. március 16., szerda

Segítsünk Marcinak!

A következőkben egy olyan családot szeretnék nektek bemutatni, ahol nagy szükség van a segítségre.
 
Személyesen is ismerem az édesapát. Úgy kerültem kapcsolatba a családdal, hogy lehetőséget kerestem arra, hogy kinek tudnánk céges szinten gyűjteni a műanyag flakonos kupakokat. Így jutottam el legelőször a kisgyermek nagymamájához egy facebook hírdetésen keresztül. Már lassan több, mint egy éve gyűjtjük nekik a kupakokat, és már többször is találkoztam az édesapával és a nagypapával is.
 
Pontosan így történt ez ma is. Elég sok kupak gyűlt össze bent a cégnél, és személyesen találkoztam Marci apukájával, hogy átadjam. Kiderült, hogy a fiát - Marcit - meg kell operálni. Az operáció viszont külföldön lesz és költséges.
 
Megemlítettem, hogy nemrégiben indítottam el egy önkéntes blogot, és megkérdeztem, hogy tudunk-e bármiben segítnei. Erre ő megkért, hogy a következő "plakátot" osszam meg az oldalon. Annyit mondott még, hogy a műtét végül nem Barcelonában, hanem Prágában lesz és már Április 16-án.
 
 
 
Tudom, hogy az anyagiak elég érzékeny kérdéskör mindenki életében. Úgy gondolom, hogy mindenki tisztában van a lehetőségeivel és eszerint is cselekszik.
 
Ha pénzzel nem is tudunk segítenei, akkor kezdjük el nekik közösségi szinten gyűjteni a műanyag kupakokat! Nekünk semmi erőnkbe nem telik, de a családnak mégis nagy segítség lehet! Sok kicsi sokra megy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése